نارضایتی کاربران از ویندوز 8

به وبلاگ جدیدترین های 2013 خوش آمديد

عضويت در وبلاگ
منوي اصلي
صفحه نخست
پست الکترونيک
آرشيو مطالب
فهرست مطالب وبلاگ
پروفایل
موضوعات
عکس ها
گل
منظره و طبیعت
ماشین
خانه
فناوری
موبایل
کامپیوتر و اینترنت
بازی های رایانه ای
اضافات

ورود اعضا:

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 50
بازدید کل : 44999
تعداد مطالب : 20
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1

ساعت
طراح قالب

Template By: NazTarin.Com

تبلیغات

نارضایتی کاربران از ویندوز 8

تنها ۱۱ درصد از کاربران اینترنت در هفته گذشته به وسیله ویندوز ۸ به این شبکه متصل شده‌اند .


تعداد کاربران استفاده کننده نسخه آزمایشی ویندوز ۷ حدود ۴۰ درصد بود در حالی که برای ویندوز 8 تنها 11 درصد است . ضعف ویندوز ویستا یکی از دلایل مهمی بود که کاربران را ترغیب به استفاده از نسخه ی آزمایشی ویندوز ۷ کرد.

ویندوز ۷ به‌ اندازه‌ ای پایدار هست که خیلی‌ ها تمایلی به تغییر آن ندارند و شاید بتوان آن‌ را به‌ عنوان بهترین سیستم‌ عامل دهه ی حاضر مایکروسافت نام‌ گذاری کرد .

باید منتظر ماند و دید که مایکروسافت تا پاییز امسال چه برنامه‌ ای برای تشویق کاربران به استفاده از سیستم‌ عامل جدید و متفاوت خود ارائه می‌ کند .



نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت7:01---17 ارديبهشت 1391
من که دروغ نمی گم ویندوز 8 دارم ولی خداییش شرکت مایکروسافت وقتش که بازنشست بشه در هر صورت من از روی مجبوری از امکانات اونا استفاده می کنم. ای کاش ایران هم یه همچین شرکتی داشت به قول خودم این کارو خودم پایه گزاری می کنم. به منم سر بزن ایمیلمو برات گذاشتم خیلی دوست دارم با همدیگر دوست بشویم من خودم از نوع توئم عشق علم و این چیزا ...... به هم سر بزن دوستت دارم و مواظب خودت باش

شیرین
ساعت2:33---16 ارديبهشت 1391
مگه ویندوز 8 اصلا اومده ؟:O
پاسخ:نسخه آزمایشی اومده


عماد
ساعت2:31---16 ارديبهشت 1391
man windows 8 daram .
windowse khoobi hast


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[+] نوشته شده توسط محمد امین صالحی در 16 / 2 / 1391برچسب:, در ساعت 2:13 | |

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو
ارديبهشت 1391
آمار
روز بخير كاربر مهمان!
آمار بازديدها:
افراد آنلاين:
تعداد بازديدها:

مدير سایت :
محمد امین صالحی
لينكستان
بیا تو حال و حول
اندرویید 74
•▪●ღ عاشقونه ღ●▪•
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند

عنوان : جدیدترین های 2013

آدرس : fun2013.LXB.ir

ابـتدا ما را با عنوان و آدرس بالا لینک کنید . سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





LoxBlog.Com


لينكدوني

حمل ماینر از چین به ایران
حمل از چین
پاسور طلا
الوقلیون

آرشيو پيوندهاي روزانه


CopyRight| 2009 , fun2013.LoxBlog.com , All Rights Reserved
Powered By Blogfa | Template By: LoxBlog.Com